2009年4月9日 星期四

我在青衣天氣晴

好友B於復活節期間約同好友去大嶼山塘福宿營, 由於早已跟舊同學有約燒烤, 未能參與, 只好推辭. 偏偏今天天氣不錯, 天朗氣清, 心想未能參與宿營, 不等於不可以郊遊, 故今日決定到郊外走走, 但人又懶惰, 不想長途跋涉又不想路遠勞動, 突然想到去很少人知道的青衣自然徑.



很多時跟朋友遠足都跑到老遠, 動輒就行6-7小時, 我平日沒有訓練, 老實說這種一曝十寒的遠足活動對我根本就是折磨, 所以一向都敬而遠之, 但青衣自然徑卻不同, 第一路程很短, 兩三小時一定可以完成, 第二又近市區, 跟我家又近, 唯一是朋友們都沒有興趣專程去青衣行這一段, 而且這一段自然徑知名度又低, 很難吸引到其他人來行, 正好给我稍作介紹.



其實青衣自然徑大約在2000年啟用, 但對於區外人仕吸引力好低, 始終大家都不會想到去青衣遠足. 最可惜是這自然徑的確把步道舖設得完備卻沒有好好推介,使得使用量偏低, 而且沿途風景不錯, 有大海景亦有柏麗灣橋景, 路平坦又加上今天天氣好涼風陣陣, 心情都因而好起來, 只怪我文筆粗疏, 未能將秀麗景色好好形容, 還是用照片代文字交待.






不過有一個建議很重要......








請建公厠!!!!!

3 則留言:

naruto 提到...

行山好多時都無厠所架!就算有屋仔厠,我都唔敢入

Sun Sun 提到...

我死忍難忍係個人選擇, 但唔提供公厠搞到個個幫啲花草榭木有機施肥就無謂啦!

naruto 提到...

D花草榭木可能覺得:哇!好正呀,多D吖唔該