2009年4月7日 星期二

更新

一入到嚟, 一定見到版面改晒, 係, 改一改睇下個人又會唔會有唔同.

朋友力姬終於開卜, 呢啲番書仔女邊會識中文輸入法, 結果就係買個手寫板逐粒逐粒字寫, 我就睇下佢心機有幾耐, 會寫幾多篇.

之前舊版面係我好鍾意嘅電影藍色大門海報做標題背景, 今次都係一部我好鍾意嘅電影St Elmo's Fire劇照做標題背景, 我重追加埋佢首主題音樂做背景音樂, 感覺更統一. 呢部電影我都係電視播先有機會睇, 不過後來都有買番收藏, soundtrack都買埋添, 電影其實圍繞7個大學畢業生離開大學之後嘅人生, 有人平步青雲, 有人一事無成, 有人努力堅持追求自己理由, 有人對人生迷失, 各有各的人生, 亦各有各的問題, 我看這電影時, 我還是一個學生, 對人生充滿希望, 現在呢? 唉......

1 則留言:

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。