2009年12月14日 星期一

十月圍城


多謝友人Joeanna的電影首映門票, 昨晚有幸看到了劇力萬鈞(好老土, 不過真嘅!!)的<十月圍城>. 首先電影安排在尖沙咀尚未正式開業的iSQUARE7樓的UA IMAX影院, 印象中旺角百老匯戲院令我最反感的就是那一條又一條的自動扶手電梯, 想不到昨晚在iSQUARE中最煩擾的事又再次發生, 希望是因為商場未正式營業才有這問題吧.

由於電影尚未上畫, 我不希望有人因看到我部落格的內容涉及電影情節已影響入場意欲, 故我不打算詳談內容, 我只就演員演出來評價, 從電影海報來看, 我以為是以甄子丹和黎明做主角, 實質佔戲份最重亦最有表現的其實是王學圻, 我要找回他以前在黃土地及陽光燦爛的日子來重溫, 他的演出實在太精彩了. 還有演他兒子的王柏傑 (原來他也在九降風中有份演出, 重幾靚仔tim)也沒有在眾多大明星前有失色表現, 一向也不喜歡全宇宙最好打的甄子丹, 但幸好導演把自戀的他壓制得很好, 好像很久沒有看過謝霆峰演戲, 今次他的角色對他來說算是比較少有, 而全套電影最失色就是黎生了……

我看這部電影有被感動到, 是電影真的令人看得血脈沸騰, 還是我仍然滿腔熱血?

3 則留言:

naruto 提到...

呢類戲睇片頭都覺得悶(我咋)

ps:印象中我好似無乜睇過陳可辛嘅戲

Sun Sun 提到...

唔係嘛? 陳可辛嘅甜蜜蜜都無睇過, 你真係淨係睇動畫嫁?

naruto 提到...

甜蜜蜜對我嚟講係悶片

笑片,日本片,拍得靚嘅都睇,悶片唔睇