2009年12月9日 星期三

金花夫人廟 (五)

其實唔係我唔想講地址, 實情我都無一個詳細地址, 又唔係要FedEx嘢比金花夫人, 我識點去咪得囉, 不過既然有人問, 又係自己提起, 只好用google search 啦, 結果地址如下:-

白沙灣金花夫人廟

地址:荃灣青山道青龍頭段白沙灣。

不過求神年頭求, 年尾要還, 相信好快一眾友人又要去一趟, 到時再試下影番幾張相post出嚟方便大家啦.

8 則留言:

Phil Chan 提到...

Thank you.

年頭真係好唔得閒,太多廟要自己去,又要陪人去。

瘋膏 提到...

Hi, 你呢個長篇連續都幾吸引, 我都心郁郁。

陳娃 提到...

哇 終於post 出黎.. 多謝多謝 ..

你造福人群, 一定好心有好報呀!!!

naruto 提到...

會唔會你其實係金花夫人(通常佢地都蒙哂面,唔見樣架嘛),呢篇其實係廣告?

Sun Sun 提到...

Phil Chan: 嘩, 滿天神佛.

瘋go: Go Go Go!!!

WWW: 希望係喇, 我都之祝你o靚模事業一帆風順, 下年書展出吹氣公仔, 年尾出底褲年曆.


Naruto: 我嗰blog有我啲見到樣相嫁, 點蒙哂面,唔見樣啊? 我緊係唔係金花夫人喇, 我係紫衫龍王嚟嫁.

Gary Lam 提到...

哦~ 原來就係你今日叫我, 過兩日得閒無野做, 就過去敬奉吓神明那個地方...

如果係既話, 聽聞我都會有朋友去趁墟期喎, 你就幫吓佢啦....

Sun Sun 提到...

我若然真係法力高強, 我重使鬼日日返工, 重唔走去普渡眾生? 年尾先嚟求神, 呢頭拜嗰頭還, 不如等年頭先喇.

匿名 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。