2009年12月8日 星期二

金花夫人廟 (四)

病咗幾日, 終於可以繼續金花夫人廟的神跡.

同行友人還有FoxyNicki, Foxy自從上年失戀之後, 一直無發市, 任憑佢多積極, 多努力, 一切都好似徒然. 雖則Foxy在朋友圈中是出名的”荀”盤, 可能有人會問佢有幾”荀”, 當然要舉例證明, 當日去到金花夫人廟, 我地一班年青信眾, 點會識得各式步驟, 幸好有廟祝在場, 詢問我地同各人所求,然後教我地全個程序, 當全部程序辦妥, 廟祝就將Foxy拉到一邊, 同佢講: 我地呢度好多單身男女嚟求恩緣嫁, 不如你俾低你個電話我, 我見到d唔錯嘅就介紹俾你啦! 由此可見, Foxy真係樣靚身材正嫁.

Foxy亦都係眾人中最認真求神打救, 但偏偏愛神就好似大近視無戴眼鏡般, 箭箭都失誤. 所以Foxy每每向人抱怨友人B跟蕭開開把3人合買的奉神香座霸佔, 使得自己現在仍然孑然一身, 門可羅雀, 無人問津, 正當心灰意冷之時, 金花夫人又再顯靈, 居然在Foxy朋友活動中遇上同是天涯淪落人, 星期五識, 星期六重遇, 星期日睇戲, 快上殺入大直路如入無人之境, 後發隨時先至, 金花夫人廟神通廣大, 一年之內, 梅開三度, 又怎可以不稱為不可思譏之真人真事.

5 則留言:

naruto 提到...

講左咁耐,咁你呢?

Phil Chan 提到...

從友人之網誌路經過。但是煩請將 "金花夫人廟" 之地址告知!!!

相信一眾友濟間,必然有人想要。謝謝!!!

因為我自己都好想要呀!!! LOL!!!

Sun Sun 提到...

Naruto: 第一章咪講咗我唔信呢啲, 我無求喎.

Phil Chan: 睇第五章喇.

JeThorpe 提到...

我不是不信,但衰在我連想去求一下的慾望都無.

Sun Sun 提到...

JeThorpe: 知足常樂, 利慾只會薰心.