2010年2月24日 星期三

單身男人 - A Single Man

又要多謝Joeanna, 今次免費睇新片--單身男人 (A Single Man).

因為此電影未正式在港上畫已經有一堆獎項在身, 加上是前古馳設計師Tom Ford第一次誇足電影圈頭砲, 話題性吸引力十足, 但結果呢? 我自認膚淺, 我唔識欣賞.

我不否認從美學角度它是成功的, Colin Firth穿的衫住的屋開的車, 全都是以靚行頭, 配樂亦看聽得出有用心思, 但故事呢? 一個平淡無奇的故事, 沒有高潮起伏的劇情, 沒有插入旁枝的單線發展, 至於Colin Firth的演出是稱職, 但其實一向Colin Firth都係做開木口木面的角色(可能我睇佢睇得少), 根本就不是屬於破格的表現, 我知道Tom Ford有大班粉絲, 但單是憑美學設計而換得大批讚譽又似乎有點過譽, 只能說本片不難看, 但又未至於出色, 個別場面還有點冷場,而且大部份Collin Firth單獨的場面都可以用一半的時間來交代, 拉長有時是保留想像空間, 但好像又太刻意了點, 而且本故事亦太沉重, 如果想sit back and relax的話, 本片真的不是一個選擇.

我不是專業影評人, 好多時只想看一部有娛樂性而最好有帶一點訊息的, 但請恕我魯鈍, 我真的在本片接收不到.

2 則留言:

naruto 提到...

有得睇啦,定就嚟上畫呀?

Sun Sun 提到...

就上, 我係睇優先場, 未正式公映.