2010年2月9日 星期二

個個人都會係第二個人個EX

"個個人都會係第二個人個EX"係之前文章入面的句子, 亦係自己的經驗, 我慶幸身邊朋友無例外的例子, 三十多歲的人生, 如果真的從來無拍過拖, 想起都驚啦, 而且密密換畫就大把, 無拍過拖嘅聖女就真係無識過, 可能我人緣差又識得人少啦.

事出必有因, 否則唔會無端端提起, 事緣最近經朋友介紹認識了一位新朋友, 原來該位新朋友乃是朋友K的舊情人, 一向都抱住"個個人都會係第二個人個EX"心態的我, 既然他們在一起的日子我沒有參與到, 現在己分開我就更不會多理, 可是當這位新友人得知我跟K是朋友後, 他就不時有意無意提到友人K. 我一直認為跟如何跟人談論舊人是一門學問, 所謂分手無惡言, 又不是誰騙了誰, 人都這麼大了, 還需要扯爛塊面去互數不是嗎? 偏偏人家就是不懂這道理, 三不五時跟你來提, 真的是"關我蛋治?!"

最叫我不爽是這位新朋友跟我提到友人K跟他分手以後, 有好一段時間友人K過得並不好, 獨自買醉, 淚洒人前, 又宣稱自己是友人K的最愛, 分手對對方打擊很大云云, 更甚是把性生活的不協調列為分手原因等, 我聽後更對這位新友人很反感, 既然大家都是認真過, 分手後的尊重怎說都應該有, 畢竟是一場相遇相知相愛, 舊愛過不好你會過意得去嗎? 隨便拿來炫耀又是那門子的道理? 倘若友人K真的把他當成一生中最愛, 我只有替友人K感到不值, 一個能隨便拿你過去認真的一段感情來炫耀的人, 怎說也是痴心錯付, 能隨便拿最私密的性生活跟新相識的人來解說成分手理由, 怎說也是不尊重, 人貴自知, 連這種做人基本禮儀都不懂, 這位新友人的人格有多好, 相信大家心中有數吧....

10 則留言:

Phil Chan 提到...

Aiya. I missed introducing myself to you at F4's birthday party. Otherwise, you would know a "聖女". Hahahahaa......

Sun Sun 提到...

OMG! 無諗過真係有呢亭邪嘢tim, 失覺晒...

我無喺佢生日見到醜人, 就算係早走嘅人, 所以你無例外, 都係靚人一名, 虎年努力, 祝你心想事成喇!

Phil Chan 提到...
作者已經移除這則留言。
Phil Chan 提到...

多謝你,所以之前你嘅"金花夫人廟宇"我追住你囉地址囉!!!哈哈哈!!!!

Sun Sun 提到...

咁你快d努力喇, 30處男唔會係賣點, 只會係人生嘅污點.

Phil Chan 提到...

咁呢次好 ~PK~ 0勒,我唔止30歲!!!

Sun Sun 提到...

唔, 咁叫你敗犬有好一點嗎?

Sun Sun 提到...

另段送嘅, 新正頭, 大定笑下, 唔好嬲:

http://www.youtube.com/watch?v=lsTAJ0kLS8o&NR=1

Phil Chan 提到...

咩係敗犬呀?

Sun Sun 提到...

嘩, 你喺邊度嚟嫁? 呢d term 氮都唔識, 後生細仔點可能身邊無人用呢d term 嫁? 新正頭教下你喇: http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%95%97%E7%8A%AC