2010年2月16日 星期二

利是

虎年第一個工作天, 一如往常, 第一天老馮唔做嘢, 竇利是就係唯一任務。

我自細幼受庭訓, 唔可以貪心係唔係都同人講"恭喜發財"搏人俾封利是你, 所以從第一份工作開始都唔會主動走去啲唔熟嘅同事度攞利是. 隨住年紀漸長, 更唔會做呢啲嘢, 費是俾人追番轉頭. 原本上年先轉到宜家間公司, 應該唔使煩, 因為好多同事都唔識, 好衰唔衰年尾升職, 無端端搞到全公司都識我, 想低調都唔可以。

以前遇過一個單身男同事, 年紀唔細, 但又非常愛貪小便宜, 農曆新年呢種攞正牌向以婚人仕打劫嘅行為又點會少得佢, 上至高層, 下至掃地阿姐都唔放過。女仕做呢種行為都唔討好, 重要係一位堂堂大男人, 因此全公司都對此君都甚多批評,上得山多終遇虎, 有一位新來已婚同事就來一記反撃。

事緣該同事在第一個工作天早上就不斷在辦公室各層穿梭往來, 為使無一已婚同事能逃過他的襲擊, 而那位新同事一直也沒有跟該男同事有工作往來, 故他一直也在等新同事身邊已婚同事出現, 以便一次過拜年兼收利是;終於他等到機會,上前向新同事拜年。

單身男同事: 恭喜發財!
新同事: 多謝, 大家咁話!唔好意思, 一直都唔知點稱呼你。
單身男同事: 我叫xxx, 係account dept嘅。
新同事: 哦, 咁我祝你d仔女學業進步啦!
單身男同事開始黑面: 我未婚, 重單身。
新同事: 哎呀! 你成個慈父咁樣, 我以為你做咗人爸爸重有幾個細路tim...
單身男同事西晒面: 我邊有咁好命啊!
新同事: 咁你就真係蝕底喇, 俾封利是仔過你, 好早日結婚, 唔使年年都厚住面皮問人攞利是咁慘啦。

單身男同事手持利是, 黑面而逃。

2 則留言:

匿名 提到...

哈哈!大快人心!不過我信佢下年一樣會繼續問人攞利是!
btw,你都好叻仔,咁快升職!
朱朋

Sun Sun 提到...

佢當然唔會從此唔問人攞利是, 只係佢無咁狼同跟大班人一齊出擊囉. 我唔叻仔, 升職只係時來運到, 記住機會只係留俾有準備嘅人.