2010年7月29日 星期四

反斗小尼哥 Le Petit Nicolas

呢套要推薦 — 反斗小尼哥, Le Petit Nicolas

一向香港觀眾都buy大美國片, 英國嘅都少, 法國嘅我真係諗唔到有幾多部喺香港得, 成日都提嘅法國演員蘇菲瑪素我都唔係好講得出佢拍過邊d法國電影又喺香港賣座過…

偏偏尋晚就睇咗呢部好嘢, 先利益申報, 我好憎Home Alone嗰種老人精細路, 唔好搞到佢地細細個就古古惑惑好唔好, 你唔使驚佢大個唔識喎, 隨時未成年已經偷呃拐騙樣樣齊飯飯掂, 就算現實係咁你都俾d幻想我啦, 況且身邊親友嘅小朋友都幾正常健康成長, 唔好呃我話家下啲小朋友全部都極速老化變成老人精, 係個別人間悲劇先會咁.

講番部戲, 我覺得最成功係導演選角, 外形同角色非常配合, 有錢嘅, 為食嘅, 懶訓, 書蟲嘅同學, 個個入形入格, 同埋用小朋友眼光小朋友想法去辦成人事, 攪出連串笑料, 就好似你我小時候發生過嘅經歷咁, 加上服裝道具佈景用心, 畫面和諧, 這種小品的確又有別於同期一眾荷李活大片, 有如一池清泉, 如沐春風. 非常清新, 我個人看完後覺得的確值得推介, 尤其是這電影排在暑假上映, 又沒有強勁宣傳, 幫手讚讚希望有多d朋友會支持.

1 則留言:

joven 提到...
網誌管理員已經移除這則留言。