2010年7月29日 星期四

船河奇談

最近去了一次遊船河, 港式遊船河一定有到會食品, 香蕉船, wakeboard, 同甲板曬太陽. 是日活動屬於舊同學邀約, 為其公司management trainee朋友舉辦. Management trainee, 即係出嚟做嘢最多兩三年嗰隻喇, 心諗算啦, 我都係想玩wakeboard, 曬下太陽啫, generation gap都唔係咁大問題啫.

的確去到集合地點, 又真係九成廿五歲左右, 明顯大人地十年八載啦, 好彩話題都接得上, 但當講到書展, 其中一個女仔居然令我O晒咀….

女1: 你記唔記得豬肉啊?
女2: 中學隔離班件肥嘢?
女1: 叫得豬肉都知肥啦, 你記得佢嗰時個樣幾唔掂嫁啦, 你知唔知佢整咗容啊?
女2: 我無見過佢喎, 不過你又知, 你同佢都無咩聯絡嫁?
女1: 我同佢係無聯絡嫁, 不過佢最近做咗”口靚模”, 咁我見到雜誌咪知囉.
女2: 又話佢整咗容, 你點認得啊?
女1: 就係整咗容都認得, 你就知佢幾唔掂啦.
….

聽到呢度, 我都唔敢答咀, 因為我d同學早就變成港女, 中女, 熟女, 剩女, 乾物女, 腐女, 邊有相差得咁遠嫁, la sing……

2 則留言:

naruto 提到...

你驚比人發覺自己都整過呀?

Sun Sun 提到...

若果我咁嘅樣話比人知我整個, d人只會可憐我手術失敗囉!