2010年3月11日 星期四

禁慾 (二)

估唔到禁慾篇都可以有延續篇, 真係西片都可以拍績集, 情形有如選美俏臥底一樣。

話說友人最近飽受情困, 同居生活平淡如水, 面對鷄肋般食之無味棄之可惜的感情, 友人正想下堂求去, 奈何恩情難斷, 更困擾的是友人現在同屋不同床, 欠缺性生活以月計的友人在過這種水深火熱的非人生活, 實在苦不堪言, 故不時向眾人大吐苦水;番書妹Nicki便跟友人有此段對話.

友人: 呢期齋爆, 好慘!
N: 咩啊, 我潛心修煉處女心經要禁慾就話啫, 你同人同居, 點樣齋爆啊?
友人: 唉, 你有所不知喇, 我同佢唔夾, 家下佢瞓房我瞓廳, 雖然係同一屋簷下, 但各自為政嫁, 過緊對食嘅日子, 無性無愛啦。
N: 下, 咁你又唔分手?
友人: 咁話晒都有感情, 點可以話走就走, 而且又走去邊喎?
N: 咁又係, 咁你家下咪蛋家鷄見水, 有得睇無得洗?
友人: 咁你話係咪慘喇?!
N: 咁不如你疊埋心水, 同我一齊禁慾啦!
友人: 你去死啦, 你就話係禁慾大使啫, 咁我算係咩啊?
N: 咁你咪接我棒囉, 薪火相傳嘛。
友人: 你都儍嘅, 我呢隻頂盡叫有仔唔食, 罪大惡極, 你呢隻無啦啦, "r"撻啦, 好地地走去禁慾, 都唔知你係咪收埋自己喺屋企禁室培慾啊.
N: 我驚培肉咋。
友人: 咁咪啱囉, 你到時養肥自己而處女膜又自動癒合, 咁咪豬聯璧合囉!
N: DLS!!

本篇純屬虛構, 風格仿傚壹仔東方太陽, 切勿對號入坐!

3 則留言:

瘋膏 提到...

好正。
笑爆。

Sun Sun 提到...

多謝支持, 不過啲主角唔多鍾意我咁寫, 亦有人話我風格咗, 唔似之前, 你點睇?

瘋膏 提到...

主角當然唔鍾意啦, 你爆佢哋的談話內容, 但我呢d旁觀者就邊看邊笑, 好開心。

轉風格? 少少啦。風格應該受當時心情的影響, 一時hyper就會將心裏想的寫出來, 之前的題目我估是一些經思考過才放出來, 所以有所分別。
另外就是悶, 我的扑本應多寫電影觀後感, 但近幾個月看的我也不想寫, 反而寫一些無聊事, 是因為閹悶, 腦裏想着別的東西, 不想做正經事。(平日的風格)