2009年8月10日 星期一

蕭小姐的煩惱

友人蕭小姐將自己放逐至老遠的東歐流浪, 起行前先做資料搜集, 由於此行獨自上路, 故事事需要更多預備, 上網做功課更是不能劃缺, 亦因此在網上認識了一位也曾到相同目的地流浪的網友.

流浪回港, 蕭小姐於上週未與網友見面, 由於對方在行程上提供了不少意見, MSN及電話對話亦不少, 蕭小姐深覺對方人品不錯, 相處亦投契, 一顆寂寞的心不禁泛起了漣漪, 人非草木, 又不是七老八十, 又那會古井不生波?

無奈蕭小姐仍對往事未能忘懷, 事緣蕭小姐曾經歷了一段畸戀, 愛上一個疑似同志之男士, 姑且稱之為文文, 文文外形普通, 滿口冷笑話, 但偏偏就是跟蕭小姐頻率相通, 網上感情發展一日千里, 但對方喜好令蕭小姐一直存疑, 以下就是一些事例: 一, 文文最愛看同志作家葉志偉的作品, 更因知道蕭小姐為葉志偉的友人, 便不時作出介紹之要求, 蕭小姐深感疑惑. 事例二: 蕭小姐同志友人D孃, 純面姣底, 騷在骨子裡, 不知多少同志拜倒其石柳裙下, 連疑似同志文文亦不例外, 居然為D孃差點在基吧內與人大打出手, 蕭小姐更暗中得知, 文文離她遠去後仍與D孃保持聯絡, 更有外出會面, 至於有否更進一步的深度交往則無從稽考, 縱然機會率高, 無人敢妄下斷語.

由於往事幕幕在心頭湧現, 猶有餘悸, 加上其網友亦甚有同志風範, 例如網友行為舉止女性化,中學時就讀男校, 家裡有不少布公仔, 拿餐具時揚起蘭花指等, 蕭小姐只能求教眾同志友人如何可以知道自己是否又犯上相同錯誤, 結果不少建議觀察網友喜好如下:

-是否本地女歌手林憶蓮, 王菲, 外地則以是否Madonna, Janet Jackson, Beyonce, Lady Gaga, Rihanna, Kylie Minogue 作準?
-最愛電影是甚麼, 若然是成龍大哥則還有發展空間, 如果是斷背山, 穿高跟鞋的惡魔則可以收手了.
-網友有否健身習慣? 是否加州會員?
-網友是否購物狂, 是否A&F品牌的粉絲?

其實我心中也有想法, 一是最正路的採取觀望態度, 但以蕭小姐的急性子性格, 那受得了這種蟲痕蟻咬的煎熬, 另一個方法就是引蛇出洞, 找來D孃再一次施展其妖媚魔力來誘僧, 是神是鬼,無可能逃得過D孃的法眼, 只怕是無心插柳柳成蔭, 天雷遇著地火, 給網友跟D孃來一個一發不可收拾的局面, 弄一個賠了夫人又折兵的結果, 中了空寶還又再斷送美食到D孃手上, 我怕蕭小姐受不了這打擊.

眾讀者們, 你們若然有建議, 不妨留下給我, 好等心急的蕭小姐能有明燈指引, 早日奪得直男歸.

9 則留言:

wai 提到...

千祈唔好勞煩D孃呀!
冇錯,D孃出手,確實萬試萬靈,一試便知靈. 但奈何佢功力太強,就算試得出該男子唔係會員,都會俾佢發功過度而變成會員!
所以在此奉勸蕭小姐,一於俾我見吓!個男仔係咩取向,我敢寫包單試得出!如果佢唔係會員,我又未夠功力拗攣佢喎!就算俾我試到佢係會員,大家咁熟,益我好過啦!呵呵!

SiuHoiHoi 提到...

我問過佢,he didn't like Sandy Lam, 張愛玲 and didn't know who is 葉志偉

Siu Hoi Hoi 提到...

不過算la, 就算佢唔係member, 多數都係玩野居多!

光.軍 提到...

加埋倪亦舒同Sex and the City.可能準確度會高一點點。

吾係王菲粉絲上 :D

瘋膏 提到...

對不起, 想搭訕。
我沒有意見給蕭小姐, 只嘆句遇人不熟。但對D孃很有興趣。

Sun Sun 提到...

這裡歡迎搭訕, 別客氣.

敢問一句, 為何對D孃有興趣? 看看是否值得為他追加一篇.

瘋膏 提到...

Hi Sun Sun, 對D孃有興趣是因你的描述:

「事例二: 蕭小姐同志友人D孃, 純面姣底, 騷在骨子裡, 不知多少同志拜倒其石柳裙下, 連疑似同志文文亦不例外, 居然為D孃差點在基吧內與人大打出手」
「找來D孃再一次施展其妖媚魔力來誘僧」

令我很想看看一位男兒身怎樣可以騷在骨子裡, 怎樣的妖媚魔力(我很想學), 請你為他寫一篇吧。

匿名 提到...

if he is straight, given said that he likes a woman, and he knew that woman is single. i cant think of a reason of him not dating the woman out. what matter is that that guy is not interested in her.

so maybe thinking that he is gay is easier.

Sun Sun 提到...

其實道理一字咁淺, 基嘅根本就唔會喺你身上浪費時間, 如果唔係又唔搵你, He is just not that into you!