2008年9月13日 星期六

陳皮薑給蕭開開的信


你好,我係陳皮薑,係你帶我黎呢個世界,送我俾宜家嘅主人,主人雖然唔係大富大貴,但三餐一宿從來不缺,重有叮噹陪我,生活都過得去,比上不足,比下有餘咁囉.
主人對我都OK,佢最衰就係五六日老馮週圍蒲,不過平日都有陪我同我傾計,有時都會同我講你啲事同埋佢既睇法.佢成日都話你心口掛勇字,對鐘意既人勇往直前,不過就衰無戴眼識人,都未搞清楚狀況就衝,結果搞到自己頭崩額裂先收科.其實主人都無咩資格話你啫,佢咪又係一鑊泡,對住自己鐘意既人又無膽,成日就扮晒無野,結果就真係乜野都無囉,計我話你做自己就最舒服,但就咪咁心急,睇定啲先,係你嘅紿終都係你既,要爭要煩就咪煩喇, 你醒過我主人咁多,呢啲道理你實明嘅.

沒有留言: