2013年3月5日 星期二

Business Trip 1

工作多年, Business trip呢D著數嘢一直同我無緣(返大陸珠三角嗰D唔計), 至多都係去上海台灣, 最勁嗰次去到曼谷, 不過係今晚去第二日返, 卒之俾我賺到次去美國拉斯維加斯嘅Business trip喇!!!~咁難得, 一定要寫番多幾篇文先得!

去美國之前, 第一件要做嘅事係辦簽證, 亦係最令人苦惱嘅, 因為過程異常痛苦, 要先上網填好申請, 呢個過程足以消耗你一整個下午, 又要預備好護照, 又要預先影定相 (重要係指定尺寸同有檔案), 又要先去大新銀行交HK$1,280簽證費(好似大新已經唔做, 改咗以7/11收費, 好彩呢筆公司俾), 同行嘅同事重要一個都未去過美國, 個個就睇我頭去填兼依賴我做盲公竹, 搞到好大責任, 填呢份表時不停在羨慕台灣人現在免簽證, 不過如果你都要辨的話, 網上其實都有一D以前台灣人教人辦簽證嘅BLOG可以做參巧, 好似呢個咁.

http://findlifevalue.blogspot.hk/2010/05/ds-160-step-by-step01.html

填寫時, 會有一個REFERENCE#俾你, 避免你中途退出又重新再來, 所以記緊要KEEP住; 填完後就要以REFERENCE#去網站約見領事, 時間超少, 所以如果有心要去美國就請早日去辦理了!去時記緊帶齊文件, 包括存款收據, 未過期護照, 相, 公司信, 存摺等等.

2 則留言:

naruto 提到...

哇,終於肯寫野啦

ps:唔好同我爭

chiseenjai 提到...

美國好老土。。。

個費用咩情況都要收。。

映相又要有特定要求。。。

真係麻X煩。。

不過。。。。。去到美國又係另一件事。。。

haha