2012年12月21日 星期五

DLS! 世界末日!!

相信大家能夠睇到本文, 應該都同我一樣, 逃過呢個DLS世界末日. 老老實實, 從一開始有人講呢件事到現在, 我就一丁點都唔信會有世界末日, 我反而相信係傳煤一直吹風多, 看多少雜誌電視以此為題大造文章, 結果吹到大眾對此話題討論, 還要有好多朋友煞有介事跟你說這有多真實, 每次聽到這些, 我都豪不客氣叫對方將戶口的錢轉到我名下, 反正你都要面對世界末日, 當一直都沒有人照做, 我就知道所謂世界末日和這批信眾是如何的信口雌黃. 我由沙士時已經有這個<該死唔使病>信念, 人都活了這麼多年, 有多少至愛親友離開都經歷過, 世界末日要是真的來臨, 我是消極的想, 往後就不用再擔心要面對生離死別之痛, 可能也是一種解脫吧! 更消極是上天那會要我們那麼快就離開, 還有漫長的路要走呢! 還是樂觀點想, 世界末日已過, 大家再聖誕狂歡吧!!

1 則留言:

naruto 提到...

遲D又會㷛第二個末日

無末日,繼續抽獎:)