2011年3月26日 星期六

成名在望演唱會


尋晚去咗Star Hall睇成名在望演唱會, 相信係唱片公司攪個演唱會搵一個帶兩個出嚟, 三個單位只係想睇丁噹, 其他兩個我真係唔識....

先出場係旺福樂團, 睇演唱會之前上過youtube睇佢地d歌, 有d爽快, 有d過癮, 點知現場見到, 幾騎呢下喎, 怪型怪相有盧廣仲在前, 所以唔可以以貌取人嘅, 不過睇完我都係唔識欣賞囉....

跟住出場係MP魔幻力量, 唔講歌, 先講外型, 攪咩呀?! 棒棒堂溝飛輪海, 身邊d小妹妹全部起哄, 大聲叫囂, 咩佢地咁紅咩? 到唱歌啦, 扮玩Rock, 但rocker無理由夾step嗰喎, 重成日擺出晒d以為好型手勢, 我就頂唔順喇, 不過現場d小妹妹就受晒囉.

之後重點嚟喇, 丁噹一出場就脫腳, 唔係佢走音, 係帶嚟嘅音響出問題, 成個rundown因為咁樣改晒, 即場改為即時決定唱咩歌, 好彩佢真係唱得, 歌藝彌補一切, 首本嘅我愛他, 你為什麼說謊呢, 花火, 夜貓, 一半, 冷血動物, 猜不透, 我愛上的全部都有唱, 而且無欺場扮喊扮笑遞咪呢d衰嘢, 晒唱功顯實力, 其中佢唱到我是一隻小小鳥, 我就想到這樣的高音算不算太高!?

1 則留言:

phyllis 提到...

yeah! 有做嘢!
旺福我聽過佢地個名但未聽過d歌, 魔幻力量真係恕我孤陋寡聞, 未聽過啊, 不過聽你講完, 我諗佢地唔啱我! 今早睇蘋果都有講電腦出事, 仲話丁噹險走光...好彩佢冇俾D狀況冇影響, good!
話時話我都未寫阿菲個concert......:P