2010年12月22日 星期三

Tron

年紀大就唔好成日咁夜瞓啦, 結果有苦真係自己知.

尋晚去咗睇Tron, 老實講, 成個聖誕節最想睇就係呢部, 好友又有好嘢益我, 9:15pm Megabox優先場, 咁近公司, 根本就無理由唔睇, 嘩, 重要IMAX添, 十個正啊!!!!!!!!!!

套戲要帶3D眼鏡, 不過唔係全埸都有效果, 咁都有晒冷嘅位, 唔係你實唱佢搵笨.

我可能真係蠢, 我唔明點解主角可以來去咁容易, By the way, 我都幾奇怪佢做到男主角, 因為佢真係好平凡下喎.....

入正題喇, 我中間瞓著咗, 係, 咁嘈都瞓到啊, 到底係套戲差定我太累, 你地睇完話我知!

5 則留言:

naruto 提到...

嫌男主角平凡。。。。膚淺呀,yeah~~~

Sun Sun 提到...

錯,我唔係因為佢個樣去決定入場與否,只係睇唔到佢獲選做主角嘅原因啫,呢個係疑問,唔係嫌棄,唔同嫁!

naruto 提到...

咁我都係睇唔到“佢”獲選做主角嘅原因啫,咪一樣

naruto 提到...

merry christmas

瘋膏 提到...

好似話唔好睇喎??