2010年1月24日 星期日

禁慾

N: SunSun, 我要開始禁慾!
S: 吓, 禁慾?!
N: 係, 堅係!
S: 咪住, 你呢D番書妹知唔知咩係禁慾啊?
N: 知, 禁慾咪唔再卜嘢囉.
S: 係囉, 咁你有幾耐無卜嘢?
N: 年幾囉, 你知我上次分手到宜家都無卜過嘢嫁.
S: 咪係囉, 你根本SET咗禁慾個AUTO MODE喇, 而且呢家嘢唔使登報宣傳, 你又無仔, 用自尉器唔計數嫁.
N: 妖!
S: 係呢, 你無喇喇禁咩慾啊?
N: 成日去蒲都食炸糊, 咪索性禁慾唔蒲囉.
S: 哦, 咁咪靜一排, 西痕先再出嚟蒲囉. 不過唔包到時你又唔食白果, 嗰時西又痕西又癢, 鬼可憐你.
N: DLS!
S: 重有, 以鬼妹計, 你咁耐無卜嘢, 處女膜應該已經自動埋口, 你可以以處女姿態威震娛樂圈啦!
N: 你唔好去死!
S: 咪話我唔教精你, 禁慾之前要先有一段濫用階段, 先至會被禁嫁, 好似D人濫用軟性毒品咁, 咁先會有禁毒嘅出現, 咁你其實濫交咗幾耐啫?
N: DLS x 100次

本篇純屬虛構, 風格仿傚壹仔東方太陽, 切勿對號入坐!

4 則留言:

wai 提到...

咁大家咪當睇娛樂新聞咁睇N君聲稱要禁慾呢單野囉,好似如果你睇到朱潔儀話要息影,李莉莉要封咪一樣,你會有咩反應?

Sun Sun 提到...
作者已經移除這則留言。
Sun Sun 提到...

咁我想朱潔儀息影,李莉莉封咪多啲, 點我都想友人N有下半生同下半身幸福嘅!

Stan 提到...

我笑了,LOL!
好正。