2009年7月13日 星期一

小飛B (RICKY)

昨晚跟網友M去了油麻地百老匯電影中心看電影, 彼此都沒有心頭好的想法下, 以當時可選擇的放映中電影所決定, 結果避過了演技浮誇的郭富城主演引發全城怒罵的殺人犯, 看了一部平淡窩心的法國電影--小飛B (RICKY).

由於觀影前完全沒有任何背景資料, 所以毫無心理準備下入放映室....

故事內容則如下(取自百老匯電影中心網站):-

平凡女人Katie遇上平凡男人Paco,擦出奇幻愛火花之餘,更帶來一名最不平凡的嬰兒:力奇。

內容一字咁淺, 沒有刻意高深, 沒有奇幻特技, 輕鬆的看完整部電影, 其實電影是拍得算平淡,亦沒有太多枝節, 相信是低成本之作, 淡淡的氣氛充斥全片, 旁枝反而變得不重要.

多謝M的戲票和選擇.

2009年7月6日 星期一

30 o靚模排行榜

真係多謝晒, 多謝晒蘋果日報上星期六詳細排列o靚模30大.

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090704&sec_id=462&art_id=12949551

如果我唔睇呢個排行榜, 我一直仍然對o靚模認識停留喺Janice Man, Angelababy, JJ 同周秀娜, 估唔到原來已經有成30件, 真係港姐候選佳麗都無咁多. 但係點解由16位起都無資料嫁? 淨係有名, 年齡同三圍數字, 到底呢16-30位又點排列出嚟?!?!?原來要做o靚模咁容易, 有齊呢三樣就可以排到16-30位, 真係easy, 我相信我朋友中人人都可以.

其實我根本分唔到班o靚模係咩樣打咩樣, 最緊要佢地連實質工作都無, 二打六明星仔隨時都忙過佢地, 著件三點式泳衣出嚟影相又俾人叫o靚模, 月入有幾多? 代言工作有幾多? 廣告又拍過幾多? 日日做紙上明星, 然後又處處表現各人無腦白痴當可愛對答.

難怪我們現在常說香港娛樂事業已死, 明星如是, 歌星如是, 連模特兒都如是....